HDICT는 고객의 요구에 지속적으로 부합하며, 고객에게 최고의 만족을 드리려 다양한 방법을 제시합니다.
고객에게 제공하는 교정의 품질과 적격성, 공평성, 일관성 있는 운영을 보장한다.
Guarantee quality and conformity, fairness, and consistent operation on calibration services provided to customer.
최고의 품질과 서비스로 차별화된 고객만족 서비스를 실현한다.
Provide satisfaction to customer with the best, differentiated quality and service.
교정결과의 품질을 향상시키는 것과 고객만족을 달성하는 것을 목적으로 한다.
Aim at improving the quality of calibration results and meeting the satisfaction of customer.
교정 활동을 담당하는 모든 직원은 경영시스템을 정확히 숙지하고, 작업 시 방침 및 절차를 철저히 준수한다.
All employees responsible for calibration activities are familiarized with the management system accurately and thoroughly observe policy and procedure during work.
KS Q ISO/IEC 17025를 준수하고 경영시스템의 개발, 실행, 효과성을 지속적으로 개선한다.
Observe KS Q ISO/IEC 17025 and constantly improve the management system's development execution, and effectiveness.
2022년 9월 1일
(주)현대교정기술원