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현대교정기술원

현대교정기술원

현대교정기술원 소개

HDICT는 고객의 요구에 지속적으로 부합하며, 고객에게 최고의 만족을 드리려 다양한 방법을 제시합니다.

경영방침

  1. 1

    고객에게 제공하는 교정의 품질과 적격성, 공평성, 일관성 있는 운영을 보장한다.

    Guarantee quality and conformity, fairness, and consistent operation on calibration services provided to customer.

  2. 2

    최고의 품질과 서비스로 차별화된 고객만족 서비스를 실현한다.

    Provide satisfaction to customer with the best, differentiated quality and service.

  3. 3

    교정결과의 품질을 향상시키는 것과 고객만족을 달성하는 것을 목적으로 한다.

    Aim at improving the quality of calibration results and meeting the satisfaction of customer.

  4. 4

    교정 활동을 담당하는 모든 직원은 경영시스템을 정확히 숙지하고, 작업 시 방침 및 절차를 철저히 준수한다.

    All employees responsible for calibration activities are familiarized with the management system accurately and thoroughly observe policy and procedure during work.

  5. 5

    KS Q ISO/IEC 17025를 준수하고 경영시스템의 개발, 실행, 효과성을 지속적으로 개선한다.

    Observe KS Q ISO/IEC 17025 and constantly improve the management system's development execution, and effectiveness.

2022년 9월 1일

(주)현대교정기술원

한국계량측정협회 KASTO
한국인정기구 KOLAS
한국표준과학연구원 KRISS
한국표준협회 KSA
교정견적서 & 교정신청서